blondaste thilda ?

Shu sötisar, sitter & har väntat på att Thilda ska bajsa klart, haha
sen när hon var klar rusar hon på dirr till köket o rycker upp locket
till plattan där ölen står på o skrivker "titta va gott" då rusar jag ut o
tittar på vad hon menar o ser ölen. & pappa sitter i rummet precis
bredvid o det är ingen dörr där så han hörde ALLT, shiet nu får jag
hoppas hoppas hoppas! på att han inte hörde, eftersom jag lovar
att inte dricka, o det som hände på plattan inte skulle upprepas.
jadu, sen när vi kommer in i rummet frågar thilda, "kan du fixa cigg"
& pappa står utanför dörren, hoppas att jag inte dör. vem vet, håll
tummarna att han inte hörde någonting, snälla snälla snällla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0